{ لیست کتاب }

تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشی‌های محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). می‌کوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقه‌های مختلف به کتاب‌های موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).

نام کتاب:نام نویسنده:
نام مترجم:شابک:
ناشر:سال چاپ:
نوبت چاپ:


اندیشه های معاصر برندسازی و مدیریت هویت سازمانی

اندیشه های معاصر برندسازی و مدیریت هویت سازمانی

نویسنده: تی.سی.ملوار، الیف كاراس مانو گلو

مترجم:شهرام صدیقی داریانی

ناشر: نشر روزنه

شابک: ۹۷۸۹۶۴۳۳۴۷۹۷۰

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب